O vlastnom projekte sme uvažovali už niekoľko rokov, ale žiadny nápad neprichádzal. Keď sa narodil Oliver, idea, čo budeme robiť, prišla celkom prirodzene. Radi nosíme šiltovky, a tak sme mu chceli na leto kúpiť pár pekných štýlových kúskov. Avšak nájsť takú malú čiapku s originálnym dizajnom bolo dosť náročné. Na Slovensku je okrem pár komerčných značiek pomerne slabý výber, a preto sme museli objednávať čiapky zo zahraničia. A práve to bol ten moment!
Zo dňa na deň sme sa rozhodli založiť značku, ktorá vyplní miesto s nedostatkom originálnych šiltoviek pre štýlové bábätká a ich maminy či oteckov. Najdôležitejšie pre nás bolo, aby bol dizajn čo najmenej infantilný, dostatočne univerzálny pre dievčatá aj chlapcov a zároveň použiteľný aj pre rodičov, ktorí sa radi zladia so svojimi detičkami. Ďalšou podmienkou bola unikátnosť, a preto sme sa rozhodli robiť len menšie série (najviac 50 kusov) jednotlivých dizajnov.
Keďže obidvaja máme celkom blízko k dizajnu, rozhodli sme sa, že návrhy si spravíme sami. Poslednou chýbajúcou časťou skladačky bol už len chytľavý a výstižný názov s logom. Ešte pred narodením sme Olivera v brušku volali ňuf, ňufko či ňufík a keďže on bol hlavnou inšpiráciou pre založenie značky, bola by veľká škoda nevyužiť potenciál tohto milého pomenovania. Predpokladáme, že veľa z vás sa s týmto jemne modifikovaným názvom dokáže stotožniť.
Logo vzniklo v období, keď Oliverovi rástol prvý zúbok. Aj napriek neprespatým nociam sme sa tešili, lebo Oli nás každý deň obdaroval takým širokým úsmevom a rehotom, až privieral oči. Tieto pozitívne emócie a znaky sme tak pretavili do loga, ktoré symbolizuje detskú úprimnú radosť a bezprostrednosť, ktorá je úplne úžasná. Oliver je teda nielen náš syn a zdroj nikdy nekončiacej inšpirácie, ale aj hlavnou tvárou značky.